sobota, 15 lutego 2014

170//14. ZAPRASZAM CIĘ



ZAPRASZAM CIĘ

Zostawiłam dla ciebie otwartą furtkę,
może się domyślisz wczesnym popołudniem...
Podam dziś w patio poczęstunek
jeżeli przyjdziesz,
jeżeli lubisz...
Będę ci czytać moje wiersze,
te o miłości już przegranej.
Wiem — ty zapytasz, kto był pierwszy,
czy ciągle jeszcze jest kochany.

Będę się chyba z tobą droczyć,
bo i cóż mogę na mądrość czasów?
Tu każda miłość jest ta pierwsza,
na żadną inną nie mam czasu.

© Elżbieta Żukrowska 12.02.2014.
Fot z internetu.

4 komentarze:

  1. cudnie piszesz...dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Gościu Anonimowy
    - dziękuję . Pozdrawiam pięknie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się czyta Twoje wiersze bo bardzo przejrzyście napisane w dobrej oprawie...tutaj podoba mi sie tylko pierwsza część tego wiersza...mogłaby zostać nawet sama..:) nie bardzo rozumiem ostatnia zwrotkę :P troszke pofilozofowane to.. każda miłosc pierwsza na inna nie mam czasu ..mądrość czasów .;) pozdrawiam, bea

    OdpowiedzUsuń
  4. Bea
    - dziękuję za komentarz.
    Jednak nie mam tu nic do tłumaczenia, nie ma drugiego dna... Troszkę żartuję z powiedzonka - ale jednocześnie się z nim zgadzam.
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń