sobota, 15 lutego 2014

166//14. NIC O MNIE NIE WIESZ



NIC O MNIE NIE WIESZ

Mówił — "Nic o mnie nie wiesz".
Nie wiedziałam.
"I nic ci nie powiem"
— mówił dużo...
Każdego dnia odkrywałam
kawałek męskiego świata,
gdzie trudne dziś mieszało się
z nadziejami, wybujałymi marzeniami,
wybiegającymi na lata całe do przodu.
On dalej podtrzymywał,
że nic o nim nie wiem.
Tymczasem poznałam już
jego tęsknotę za swobodą
i to w kilku wymiarach.
Opowiadał, że będzie w odległych,
fascynujących miejscach.
Zapewniał, że wszystko zrealizuje.
Wątpiłam, znając podstawowe bariery...
Musiały upłynąć lata,
bym przekonała się, że mówił prawdę.
Zdobył wszystko, co chciał,
był we wszystkich wymarzonych miejscach.
W wielu — ze mną i ze swoim synem.
Jest jakaś miara dla pragnień?

© Elżbieta Żukrowska 10.02.2014.
Fot. z internetu - Etiopia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz