piątek, 9 marca 2012

216. KWIATY OD CIEBIE



KWIATY OD CIEBIE

Przynosiłeś mi wiosną żółte tulipany
taki jakby ślad miłości
troszeczkę zaspanej
W czerwcu dostawałam gałązki piwonii
ukochany kwiat mój
nigdy nie zapomnisz
Środkiem lata róż tak dużo z własnego ogrodu
Herbaciane – te najmilsze
jak z domieszką miodu
Później smukłe i ogromne kremowe gladiole
I tu się pogubiłam
które bardziej wolę
Były jeszcze polne kwiaty -
chabry i kąkole
jednak z nich cykorię
niebieską wybiorę
A jesienią do wazonu astry mi wkładałeś
pomponowe igiełkowe
zwykłe różnokolorowe
Wreszcie chryzantemy złociste
zapach wyjątkowy
I wspomnienia bliskich
Mogiły - cmentarze
Śnieg
A na parapecie
amarantowo kwitnie
wigilianka...

© el.żukrowska 08.03.2012.

6 komentarzy:

  1. Kwiaty...lata życia- ikwiaty więdną i życie odchodzi. Pięknie nostalgiczny :) Anna N-S

    OdpowiedzUsuń
  2. Różnokolorowe kwiaty na każdą okazję i wręczane w ciągu całego roku mają swoją wymowę... Wszystkie są piękne i dane z serca poprawiają nastrój. Dziękuję Elu za piękny wiersz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Leszku
    - a ja kwieciście dziękuje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu
    - dziękuję, że zechciałaś... Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu
    - a najpiękniejsze dla Ciebie. Uściski!

    OdpowiedzUsuń