piątek, 23 marca 2012

268. NIEZAPOMINAJKA, POZIOMKA, STOKROTKA





NIEZAPOMINAJKA, POZIOMKA,
STOKROTKA

Zatrzymaj się w biegu – kochany!
Nie trzeba nam więcej niż mamy.
Cenię wprawdzie twą zapobiegliwość,
Pieniądze dla rodziny – to jednak nie miłość.

Nazywałeś mnie kiedyś tak słodko
Niezapominajką, Poziomką, Stokrotką.
Wszystkie te czułości nam się pogubiły.
Musimy to zmienić, mój miły.

Kiedy cię całuję rankiem tak radośnie,
Przypomnij sobie nasze wycieczki o wiośnie.
Lody w wafelku, zdjęcia pod platanem
I śmieszne krokusiki – jak pomalowane.

Czekam cię, kochany, każdego wieczora,
Spokojna i ufna, kochająca, twoja.
Czekam, że znów tuląc mnie tak słodko,
Jak dawniej szepniesz – najdroższa Stokrotko.

© el.żukrowska 22.marca 2012.

3 komentarze:

  1. Uwielbiam niezapominajki.To będzie następny z moich ulubionych.Maila napisałam wczoraj,gdy tylko przeczytałam Twój komentarz.Rozczuliłaś mnie totalnie.
    Serdeczności posyłam:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jutuś - i wszystko od nowa jest na swoim miejscu. Dziękuję, kochana.

    OdpowiedzUsuń