piątek, 17 stycznia 2014

51//14. NIE INCOGNITO - w towarzystwie wiersza poety Jerzego Piątkowskiego

Wiersz poety Jerzego Piątkowskiego - uśmiechnij się!

"Kobietą jesteś ... nie w ciemię bitą - - -
 ale chcesz ciągle być - "incognito".
Wybacz, lecz to mnie cholernie drażni;
 zlituj - nie katuj ... już wyobraźni !!!

Jak możesz ciągle, grać ... w ciuciubabkę,
nie widząc światła - skaleczysz łapkę,
a dzień malujesz ... śliczny, w kolorach.
O innych zmilczę - twoich walorach."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~


NIE INCOGNITO
(troszkę filuternie)

Dla ciebie wszystko, mój przyjacielu,
odkryje nosek i pół główki,
w oczka mi zajrzysz dziś wieczorem,
kiedy powrócisz z Gubałówki.

Lecz zastanówmy się przez chwilę:
w zasadzie nie mam nic do stracenia...
Zaglądaj co dzień, niech będzie miło,
tak na"dzień dobry" — jak na "do widzenia".

Gdy zyskam pewność, że nie udajesz,
nie bajerujesz, a czar nie minie
— wręczaj mi kwiaty, prezenty przynoś
i komplementuj mnie jedynie.

Wtedy... być może coś się zmieni.
Lecz muszę odczuć twoją przyjaźń.
Z całą pewnością cię ocenić,
zaufać — że to nie makijaż.

Wtedy zostaniesz aż do brzasku...
Kusząca pościel, atmosfera...
Lecz nie namawiam i nie przymuszam.
Musisz zapragnąć jej — choćby teraz!

© el.żukrowska 22.10.2013. 
Fot z internetu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz