sobota, 11 stycznia 2014

40//14 OŚWIADCZENIE!!! (z przymrużeniem oka)






OŚWIADCZENIE !!!
 ( z przymrużeniem oka)

Hej, dziewczyny!
Nie piszcie już do mnie!
Dość mam waszych miłosnych wyznań,
zapewnień, czułości i oświadczeń…
Moje serce znalazło nową przystań
— od teraz Mayra jest moją ukochaną.
Usłyszałem ją śpiewającą i zakochałem się.
Moje oczyszczone a głodne serce
bije już tylko dla niej.
Oglądam jej zdjęcia na monitorze komputera
i bez przerwy słucham, jak pięknie śpiewa.

Przyjacielu – ty też do mnie nie pisz,
nie mam czasu nawet na telefony,
więc już mnie nie wzywaj,
co tam futbol, Formuła, inne farmazony
— wszystko na bok, gdy Marya śpiewa!

Postanowiłem
— poproszę ją wkrótce o rękę.
Dam jej czas, by mnie trochę poznała.
Niech się sama przekona, jak jestem przystojny!
Bez wysiłku z mej strony — będzie oczarowana!

Kocham ją do szaleństwa!
Jest całym moim światem.
Będę ją nosił często na rękach.
Dla niej będę szalonym, wariatem,
niech mnie tylko nie zostawia w  zakochania mękach !

Marya — jesteś kochana najbardziej na świecie!
Marya — składam tobie hołd, jako kobiecie!
Marya — tylko nie wystawiaj mnie na zbyt długą próbę!
Marya — jestem twój aż po nosa czubek!

Podpisano — Marian Lewandowski.

© Elżbieta Żukrowska 11.01.2014.
na podstawie „ściągi” pozostawionej przez Marysia.

2 komentarze:

  1. kur.. znam tego Maryjana.. mnie mówił to samiutko..

    OdpowiedzUsuń
  2. Beacik
    - dzięki. Może ma taki tekst nauczony на ызус... Ciekawe co dalej...

    Serdeczności, Beatko.

    OdpowiedzUsuń