czwartek, 30 stycznia 2014

85//14. MŁODOŚĆ



MŁODOŚĆ

Noc przyszła
suknię atłasową
właśnie na siebie założyła
ozdobioną suto gwiazd połową
podczas gdy słońce resztę skryło

noc — niezbyt ciemna
gdyż te blaski
z rozchybotanych gwiazd najwyżej
świeciły dla mnie tak jak zawsze
abym przypadkiem nie zbłądziła

biegłam przez łąkę
(pryskała rosa!)
zapachy wokół te majowe
i bylo pięknie uroczyście
można tu nawet stracić głowę

noc granatowa
maj i gwiazdy
plus marzeń wachlarz kolorowy
tu się zatracić może każdy
a ja mam spacer taki nowy

bo... na coś czekam
chyba tęsknię
a może nawet wypatruję
nie bardzo wiem co za zakrętem
czego naprawdę oczekuję

© Elżbieta Żukrowska 20.01.2014. 
Fot. z internetu


2 komentarze:

  1. Zdecydowanie dołączony do moich naj........................:)))))
    Serdeczności gorące posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jutuś
    - bardzo dziękuję i oczywiście z radością odwzajemniam!! Buziak!

    OdpowiedzUsuń