wtorek, 7 stycznia 2014

28//14. DIABEŁKU SŁODKI - wiersz z towarzyszeniem poezji Jerzego Piątkowskiego

Wiersz Jerzego Piątkowskiego:

"Nie dałeś spać mi ... w nocy - - -
uroczy, ech - diabełku !
Godziny nam ... jak z procy
- leciały, głaskałem po ... sadełku.

A tobie rosły - różki,
skrzydełka ... i to, co ogoniaste;
Fikały owszem nóżki ...
musiałem je zniewolić, w bój wysyłając własne."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


DIABEŁKU SŁODKI...

Gdy dla mnie tańczysz  — noc otwierasz,
poruszasz wszystkie moje zmysły!
Zaraz dzwon bije, w sobie się zwieram
na nowy taniec — już oczywisty!

Poznajesz najpierw muśnięcie dłoni,
usta szukają miejsc najwrażliwszych,
a w skroniach tętent tabunu koni,
rozpalam życie — ciebie odkrywszy!

Ty zniewolona w moich ramionach
jesteś najsłodszym diabłem na świecie,
spać mi nie dałaś, lecz żadna kara
się nie należy za to kobiecie.

Zwłaszcza kobiecie.

© el.żukrowska 26.10.2013.
Fot z internetu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz