piątek, 14 marca 2014

255//14. ROZWAŻANIE NAD PIT-em



Do ludzi dobrej woli....
To maleństwo na zdjęciu jest wnuczką osób zaprzyjaźnionych z moją rodziną. Jeśli ktoś może.... Proszę...


ROZWAŻANIA NAD PIT - em

Omijam twarze zapłakane
unikam wszędzie smutnych spojrzeń
wolę mieć głowę opuszczoną
nie myśleć że ktoś czeka na mnie

Co mi ten jeden procent  drobiazg
podzielę się — to nie jest problem
za to spokojnie  będę mogła
w cudze oczy  spoglądać co dnia

Lecz mimo wszystko nie chcę patrzeć
cudze ubóstwo jest ... drażniące
choć bym oddała ostatni klamot
to też nie będzie wystarczające

Moje sumienie ma się marnie
wolę myśleć — cóż mi do tego...
ot — palę świeczkę... i ogarek
i znów jakoś zleci do następnego... PIT - tu

© Elżbieta Żukrowska 13.03.2014. 
Fot. własna




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz