środa, 5 marca 2014

227//14. MOJE PRAGNIENIA



MOJE PRAGNIENIA

spokój muzyka książki
i ty
co chwila jesteś w moich myślach
gdzie nie spojrzę
coś mi ciebie przypomina
jakbyś trzymał mnie na uwięzi
gdy czytam — jakbym ciebie czytała
gdy słucham muzyki
— jakbym twoje utwory słyszała
zamykam oczy
— natychmiast jesteś pod powiekami!
z uśmiechem który uwielbiam
jest jednocześnie szczery
i serdeczny a jednak powściągliwy
boisz się cieszyć ze mną?
błyskasz bielą zębów
i niskim głosem zapewniasz że...
że cokolwiek...
to jest tak cudowne
że zapiera dech w piersiach

to miłość uczyniła nas ślepymi na wady
i jest dobrze pięknie cudownie

uśmiechaj się do mnie
by otaczało nas szczęście
bym mogła kochać cię tak jak teraz
albo jeszcze bardziej

© Elżbieta Żukrowska 21.02.2014.
Fot z internetu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz