sobota, 14 grudnia 2013

862/13. SPOTKANIE POD STOŁEM - w towarzystwie wiersza Jerzego Piątkowskiego




Wiersz Jerzego Piątkowskiego:

„Żółwiczko, przyszłaś dać mi pysia;
 co cię tak wzięło - na amory ?
 I to akurat teraz ... dzisiaj - - -
 wiesz mam alergię, a ty zachęcasz do love story.

 Mogę polizać - ciebie ... w pancerzyk
 i w przednie łapki, nawet w nosek.
 Czy ci, aż na mnie, tak zależy ?
 Wymuszasz, bym ci ... po sałatę poszedł.”


SPOTKANIE POD STOŁEM

Psiak i żółwiczka patrzą w swe oczka
I nieustannie obserwują.
Ależ to chemia, znajomy zapach!
A jednak dalej się obwąchują.

Inne gatunki – śliska sprawa…
Lepiej niech przyjaźń tu zagości.
Żółwiczka mała, ale… stara,
Przy psiaku może zagrzać kości.

A on – chwat młody – nieco zwolni!
Pozna powagę, dostojeństwo.
Na później będzie mu „jak znalazł”
- gdy pójdzie z kotem… o pierwszeństwo…

© el.żukrowska 4.11.2013.
Fot. z internetu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz