sobota, 29 czerwca 2013

398/13. ZAPOMNIANY ŚWIAT




ZAPOMNIANY ŚWIAT

Na dnie oczu — zawsze ten sam widok,
na ustach — ten jedyny smak.
I nawet drzazga wciąż ta sama,
w tym samym palcu już od lat.

      Lecz wciąż cię kocham kolorowo,
      w fioletach bzu, w czerwieni buków,
      bo nazywałeś mnie królową,
      bo byłeś mój po czubki butów.

Gdzie te wibracje i zapachy,
powiew nowego, inny świat?
Ścieżka nad rzeczką, piachu łachy...
Nie ma wygranych — wyszedł pat.

     Lecz wciąż cię kocham jednakowo!
     Co mi pat w życiu — puste słowo.
     Ty sobą świat mi zasłoniłeś
     i wypełniłeś luksusowo.

Nagrzane słońcem lato płonie,
ma twoje włosy, uśmiech, oczy,
a ty ujmujesz moje dłonie
uściskiem aż nazbyt zaborczym.

     Przecież kochasz bezwarunkowo!
     Nosisz na rękach, pieścisz w nocy.
     I wszystko robisz koncertowo
     — jesteś po prostu przeuroczy!

© el.żukrowska 27.czerwca 2013.
© Fot. - Dorota Drabent

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz