sobota, 22 grudnia 2012

881. (281/2.) CHWILOWA KRÓLOWA



CHWILOWA KRÓLOWA

Raz pewna królowa
(baaardzo tymczasowa)
dorwawszy się do korony
chciała ją nosić
lecz ucisk głowy
był bardzo niekomfortowy...

Właśnie blisko-blisko święta
(a czy o tym ktoś pamięta?):
- tu pierzyn trzepanie
- tam dywanu pranie
- zając na balkonie
- karp w wannie ogonem...
- piernik w piekarniku. 
O! Zajęć jest bez liku!

Zatem "złotnia" korona
na atlasy złożona
pod choinką wypoczywa
cała w blaski opływa
grzecznie czeka na królową
- która wreszcie przyjdzie z głową!

© e.żukrowska 22.12.2012
zdjęcie.... kombinowane, kolażem nazwane...

Wygrałam w grupie poetyckiej na Facebooku konkursik na najlepszy wiersz , taki maleńki ten konkurs, bo oceniano tylko 6 wierszy. W nagrodę dostałam wirtualną przechodnią koronę, którą przekażę w następne ręce około 7 stycznia. A tak dokładniej to pierwsze miejsce zajął wierszyk W WIGILIĘ  (nr 278/2).. I pozwoliłam sobie pożartować tak z korony, jak i z chwilowej królowej. :)

8 komentarzy:

  1. Wiersz jest piękny. Zresztą tak jak wszystkie, miło jest poczytać. Trafiłam do Ciebie przez zwykły przypadek.
    Życzę zdrowych, radosnych Świąt, przepełnionych dobrem i nadzieją.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zechciej Kochana wraz z G R A T U L A C J A M I przyjąć płynące wprost z mojego serca Życzenia Wspaniałych Cudownych i Pełnych Miłości Świąt.
    Moja wcale nie chwilowa, Królowo.
    Nareszcie będę miała troszkę więcej czasu zatopić się w Twoich wierszach:)))
    Moc serdeczności posyłam.Juta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo serdeczne gratulacje ! Wirsz zasluzyl na wygrana !
    Przy okazji skladam zyczenia wszelkich blogoslawienstw i zdrowia i dobroci moc !
    Serdecznosci posylam cieple !

    OdpowiedzUsuń
  4. Elu każdy twój wiersz jest radością dla mnie( mam nadzieję,że nie tylko) Jestem ci ogromnie wdzięczna,że mogę je czytać i choć odrobinkę uważać za "swoje"bo w twoich wierszach odnajduję swoje uczucia,odczucia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Olu
    - dziękuję - zapraszam częściej w gości.
    A święta miałam cudne, wręcz bajeczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jutuś
    - ten konkurs to jest zabawa, frajda, żart. A wierszyk ten tu raczej satyryczny. Śmieję się, bo ... bo cóż innego można zrobić w takiej sytuacji?
    Dziękuję bardzo - uściski!

    OdpowiedzUsuń
  7. Alinko
    - dziękuję. Udane bardzo miałam święta! Chyba nawet można powiedzieć, że były błogosławione. Dużo serdeczności. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiedźminko
    - Twoje słowa - balsam na serce moje. Bardzo się cieszę, że wiersze przypadają do gustu.
    Cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń