niedziela, 16 czerwca 2013

372/13. JAK PIĘKNIE




JAK PIĘKNIE

Obudź mnie przed świtem
obudź kolorowo
bym zdążyła  radośnie
na rosę przy domu
obudź mnie z fantazją
gdy świt już różowy
jak pięknie to robisz
nie powiem nikomu

Przyniosę z ogrodu
kropelkę nektaru
lub zapach poziomek
to z lasku za domem
a ptaki zazdroszczą mi
już tego daru
że jestem o świcie
w świątyni pod klonem

W tej rosie się myję
świerszcz uczy muzyki
wiatr czesze mi włosy
i tańczy z wigorem
przy skrzypkach ktoś pięknie
pociąga za smyki
lub gra fugi Bacha
z prawdziwym uporem

W jaśminu zapachy
ubrana jak w wianek
radośnie się śmieję
uśmiechem obdarzam
dla ciebie dziś każda
z moich niespodzianek
w świat marzeń specjalnych
od rana zapraszam

© el.żukrowska 15.czerwca 2013.
zdjęcie własne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz