piątek, 7 czerwca 2013

346/13. CHCĘ ZAPOMNIEĆ




CHCĘ ZAPOMNIEĆ
( zainspirowany wierszem
Iwonny Barbary Pol
"Chcę zapomnieć")

Już nie napiszę listu
na białej korze,
dziś to niemodne,
niepotrzebne.
Choć mam komórkę
- nie zadzwonię,
zapomnieć chcę,
dalej odbiegnę....
Daj mi, brzozo,
swojej siły,
swojej ciszy,
daj wiotkość,
kiedy los mnie rozkołysze...
Daj mi mocy,
stabilności,
daj spokoju.
A gdy życie
będzie trudne
- to ukołysz...

Bądź mi, brzozo,
litościwa - tak jak matka,
bądź ostoją
w czas samotnej zawieruchy.
Ty samotność
już poznałaś
- także moją.
Teraz przytul i ochraniaj
- przeciw duchom.
Szum łagodnie,
z niebem gadaj,
a mnie cieniem swoich liści
dziś osłaniaj...

Nie zatrzymuj mnie
gdy zapomnieć
umyśliłam - rajskie chwile,
nieprzytomnie piękny czas.
Może nawet zapomniałam...
Tamto imię...
i garść wspomnień
w żar wrzuciłam
nocnych gwiazd,
zagubiłam, zapomniałam,
już przesiałam,
odleciałam...
Oddzieliłam ziarno od plew.
Teraz wracam
z Mlecznej Drogi
do mej brzozy...
Ten sam zew...

© el.żukrowska 7. czerwca 2013.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wiersz Iwonny Barbary Pol

Chcę zapomnieć

byłeś blisko tak
w ogrodach
wspomnień
skryłam się
zapomnij o mnie
bo ja
zapomnieć chcę
zapomnieć chcę
samotna tak
i tylko biały bez
wspomnieniem
wabi mnie
słodkim zapachem
wabi mnie
i tylko czeremcha
miodna woła
zapomnij mnie
zapomnij mnie
chcę zapomnieć ...
aby nie myśleć już
smakować rozkoszy
czas
i zostać z tobą

Ivonne 7 czerwca 2013

2 komentarze:

  1. Najpiękniej jak potrafię dziękuję za odwiedziny:))
    Przez te ostatnie zawirowania u mnie bardziej podczytuje, niż czytam tak jak bym chciała.
    Ale wkrótce nadrobię z przyjemnością wszystkie zaległości.
    Ale ten zdecydowanie trafia do moich naj.......
    Może prze miłość do brzóz?:)))
    A z ostatnio podczytywanych jeszcze mi zapadł w myślach "Jest czas".
    Moc serdeczności i uścisków posyłam, dziękując za pomoc w odrywaniu się od szarej u mnie ostatnio rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jutuś
    - moc serdeczności dla Ciebie. DZIĘKUJĘ ♥

    OdpowiedzUsuń