niedziela, 30 czerwca 2013

401/13. PRZYTUL MNIE


PRZYTUL MNIE

Zanim na dobre się obudzisz,
nim sen odpłynie z twojej twarzy
i nim odejdziesz do innych ludzi,
nim nowy dzień się w pełni zdarzy
— przytul mnie!

Ułóż w ramionach — serca blisko,
niech rytm na zawsze zapamiętam,
niech teraz moje pozna wszystko,
co twoje szepcze jak zaklęte
— przytul mnie...

Robiąc cokolwiek przez dzień cały,
czasem pierogi lub jarzynkę,
będę marzyła całkiem śmiało
o twym widoku przed kominkiem.

Kochaj mnie!
— zawołam już po powitaniu.
W najszczerszych oczach przynieś miłość,
niech opowiada o czekaniu,
kiedy przez chwilę "nas" nie było.

Kochaj mnie —
kiedy w mirażach świateł tonę
i kiedy jestem sił ostatkiem.
Ujmij mnie jeszcze w mocne dłonie
i podziel mocą — jak opłatkiem.

Kochaj mnie!
I zanim wszystkie zgasną gwiazdy,
zanim jutrzenki różany taniec,
wtuloną w ciebie zabierz przez sny
w najsłodsze światy rozkochane...

© el.żukrowska 25. czerwca 2013.
zdjęcie z internetu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz