wtorek, 26 czerwca 2012

538. DAJ SIĘ KOCHAĆ



DAJ  SIĘ KOCHAĆ

Moja miłość (nieposłuszna!)
przytuliła się do ciebie.
Mówiłam - nie wolno!
Nie rób tak.

Na szczęście uśmiechasz się łagodnie:
Zobacz - ciągle jesteś w pięknej sukience...
Zobacz - ciągle masz najpiękniejsze włosy.
Zobacz - ciągle masz głodne usta i ręce...
Moja miłość mówi, że tylko ty,
że nie masz wyboru, innej drogi.
Bez ciebie świat zamiera,
z dnia robi się ponura noc,
a woda jest gorzka i gaśnie uśmiech.

Kochany, mów do mnie jeszcze...

© e.żukrowska 17.czerwca 2012.
Zdjęcie zapożyczone z internetu.

2 komentarze:

  1. Zostań ze mną na zawsze, zostań nie odchodź już więcej... Miłość od nowa się zacznie, tuląc do serca Twe ręce... Kochany, daj się przytulić i pozwól na tę miłość... Dziękuję Elu za przepiękny i wzruszający wiersz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu - dziękuję za piękny komentarz. Bardzo doceniam, że poświęcasz mi swój czas i uwagę. Masz wielkie serce! Bardzo dziękuję, że zechciałaś wnieść do mnie swoją ogromną serdeczność. Pozdrawiam ciepło i przytulam :) :) :)

    OdpowiedzUsuń