sobota, 16 marca 2013

204/13. MOJA WYMARZONA




Moja wymarzona
( z opowieści pewnego pana - 11)

Każdego dnia jesteś bliżej mnie.
Już zamieszkałaś w moich myślach.
Marzenia mieszają się z rzeczywistością.
Czasem rzeczywistość prześciga i powściąga wyobrażenia...

A one nagle — jak w słonecznym paśmie —
znów szybują niesłychanie wysoko.

Nie umiem usnąć bez myśli o tobie.
I pół nocy zastanawiam się, jak smakują twoje usta,
czy skóra na ramionach jest rzeczywiście tak gładka?
Co zrobisz, gdy najwolniej ją dotkną?

Odnajduję w tobie niezwykły blask
— i znów nie wiem — prawda to, czy tylko złudzenie?
W oczarowaniu marzeniami wślizguję się w twoje myśli.
Proszę — dzisiejszej nocy śnij tylko o mnie...
Jutro.... Jutro opowiesz mi ten sen...

© el.żukrowska 10. marca 2013.
zdjęcie własne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz