czwartek, 14 czerwca 2012

510. SZUKAŁAM CIĘ



SZUKAŁAM CIĘ

Pośród pól cię szukałam
w środku łąk
stromym wzgórkiem szłam
pod sam dąb
szukałam na polanach
i po leśnych duktach
zakochana...
zakochana
szukałam cię nad strumykiem
w łzach
szukałam cię nawet
w moich snach
szukałam cię
z rosą ranną
w południowy skwar
gdy cicho
wciąż za tobą szłam...
wciąż za tobą szłam

Pytałam ja ludzi o ciebie
i u starej kobiety pytałam
powiedziała — za późno
już się skryłeś na długo
i nie warto bym dalej szukała

© el.żukrowska 14.czerwca 2012.
© Fot. Alicja Stankiewicz


2 komentarze:

  1. Piękniutki, leciutki, choć zakończenie niekoniecznie pożądane. Ale może ta stara kobieta nie wiedziała co mówi.
    A zdjęcie nie zapożyczone, tylko podarowane Tobie przez Twoją koleżankę, która je osobiście pstryknęła, a przedstawia ono drogę nad torami kolejowymi Gdynia-Kościerzyna w Gołubiu na Kaszubach. Za drzewami jest piękne jezioro... Pozdrowionka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, Aluniu, Aluniu - co to znaczy skleroza... Oczywiście, że tak, że zdjęcie jest od Ciebie! I nawet po to je wklejałam, abyś wreszcie się skusiła i do środka weszła... Ale nie mam pewności, czy wejdziesz drugi raz by przeczytać...

    A z tą starą kobietą - być może masz rację....

    Aluniu - dziękuję za życzliwe słowa. Serdeczności dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń