niedziela, 10 czerwca 2012

492. FOTEL



FOTEL

Widział wszystko albo prawie

przysiadałeś na jego poręczy
by całować moje włosy
słuchał naszej sprzeczki kiedy scrabble
albo wtedy gdy oblałeś mnie szampanem
(tego szampana nigdy nie miałam dosyć!)
a to ciastko z orzechami ... pamiętam
nigdy więcej już takiego nie kupiłeś
tych "pamiętam" jest dosłownie cała sterta!
fotel widział zapamiętał nie przeczułeś

Odchodząc prosiłeś
- nie płacz - nie możesz ze mną
tam jest dla ciebie za jasno...
a może za ciemno
- nie płacz - będę czekać...
A mroczna przyjaciółka nie przychodzi
- po mnie - ciągle zwleka
Nie sprawdziły się te słowa
chociaż wczoraj stałeś jakby za obrazem
a może za lustrem bardziej
widziałam twój cień i uśmiech
słyszałam jak mnie wołałeś...
Siedząc w fotelu
poczułam znów twój zapach

© e.żukrowska 17 maja 2012
Zdjęcie z Internetu - obraz Brzozowskiej - Kobieta w fotelu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz