środa, 13 czerwca 2012

504. UPRZEJMY BYŁEŚ



UPRZEJMY BYŁEŚ

Zdarta płyta na starym adapterze
Wciąż tę samą melodie gra.
W twoich ramionach, mój maruderze,
mam jeszcze czas, do jutra mam czas.

Policzek twój szorstki — zaraz ranku błyski,
Jeszcze jeden obrót, jeszcze jedno pas
A teraz mnie przytul, udaj, żeś mi bliski...
Udaj, że choć trochę miłości masz.

Kukułka złośliwie z zegara wyskoczy,
Już nie ma ratunku — musisz iść.
Możesz nawet skłamać — tak na ładne oczy —
że jutro zamierzasz znów przyjść.

I choć wiem, że to się nie zdarzy,
Udam, że ci wierzę, powtórzę — tak, przyjdź!
Będę miała o kim do wieczora marzyć.
Bardzo byłeś uprzejmy dziś.

© el.żukrowska 9.czerwca 2012.
Zdjęcie zapożyczone z Internetu.

6 komentarzy:

  1. Naprawdę fascynujące piszesz wiersze.. Pozwolisz że będę wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak nie teraz...

    Dziękuję bardzo! Zapraszam! Wpadaj jak najczęściej! Prawie każdego dnia wklepuję kilka nowych wierszy.
    Serdeczności dla Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna pieśń, podoba mi się. Może ktoś zaśpiewać

    OdpowiedzUsuń
  4. Elu, muszę przyznać Leszkowi rację, choć nie chciałabym. Wiersz jak piosenka, tylko zaśpiewać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Haaneczko - dziękuję bardzo! A cóż Ci szkodzi przyznać rację Leszkowi? Wydaje mi się, że przynajmniej 40% moich wierszy pisałam mając w głowie melodię. A może nawet więcej. Serdeczności dla Ciebie. Wielkie!

    OdpowiedzUsuń