piątek, 11 października 2013

611/13. DUECIK ROMANTYCZNY




DUECIK ROMANTYCZNY

** Kochaj mnie, kochaj, moja słodka,
dzisiaj wieczorem znów cię spotkam.
Czasem nie żałuj mi swych słodkości,
abym i jutro przyszedł w gości...

* Kochaj mnie, kochaj, w jesiennych mgłach,
przecież się cieszę, że drogę znasz.
Będziesz miał u mnie miodu dzban,
ale koniecznie przychodź sam!

** Kochaj mnie, kochaj, dziewczyno słodka,
i nie zamykaj się od środka.
Kiedy już ciebie — może — uwiodę,
będę się raczył twoim miodem.

* Kochaj mnie, kochaj, nawet rankiem,
dla ciebie wszystko razem z dzbankiem...
Zrobisz, co zechcesz, za powrotem,
dziś wypij troszkę na ochotę.

** Kochaj mnie kochaj, miła dziewczyno,
pokąd są chęci i jest wino.
Dla ciebie wszystko — choć świat duży,
dziś cię zasypię kwiatami róży.

* Kochaj mnie, kochaj, mój jedyny,
lecz nie licz na płochość dziewczyny,
bo nie dostaniesz mego wianka,
tu nie pomoże i róż wiązanka.

** Kochaj mnie kochaj, przez dni wiele,
lecz czy doczekasz się wesela?
A nie umykaj sprzed mych dłoni
— po co się przed miłością bronić?

* Nie będę dłużej darmo zwodzić
i dzbankiem miodu cię uwodzić.
Kiedy założysz mi obrączkę
otworzę drzwi na moją łączkę....

© el.żukrowska 24.09.2013.
fot z internetu





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz