niedziela, 19 sierpnia 2012

673. DO ****)



DO ****)
(słowa w nawiasach powtarzane jakoby przez chór - to są zebrane myśli dziewczyny)

Przychodzę do Ciebie
w sukni z czerwieni
   (w sukni z czerwieni)
Spójrz - jak w tych światłach
brokat się mieni
   (pięknie się mieni!)
To dla Ciebie bogata
ma suknia
   (jaka bogata!)
Czy będę podobać się
także jutro - całemu światu?
   (i jutro, i światu, i światu)
Porwij mnie z mocą
przy źródle
   (przy zimnym, przy zimnym)
Masz przecież serce gorące
zabierz mnie
   (a serce pragnące, gorące)
Zabierz ze sobą
w słońce
   (prosto w słońce)
Zabierz  gdzie tańce i młodość
gdzie szampan lub wino
gdzie szczęście i miłość
Zabierz mnie!
Zatrzymaj mocno przy sobie
   (wysoko, wysoko, wysoko!)
Obsyp mnie pocałunkami
pieszczotą
   (pieszczotą, pieszczotą)
Daj siebie, daj wszystko
co masz najlepszego
   (już teraz, natychmiast)
Odpłacę ci miłością-wiernością
zaufaj mi
Zaufaj mi - dziewczynie
w sukni z czerwonego brokatu
   (co złotem lśni
   co złoto rozlewa
   czerwienią migocze
   w blasku się rozpływa)
Ta suknia jak kolor krwi
która płynie w naszych żyłach
   (a płynie tak wartko...)
albo jak nasza miłość...
   (kochaj mnie - kochaj mnie...
   pojmij co to jest miłość...).

© e.żukrowska 9. sierpnia 2012
.Zdjęcie zapożyczone z internetu.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz