środa, 8 sierpnia 2012

649. (47/2.) WYMYŚLIŁEŚ MNIE JAK MIGDAŁ




WYMYŚLIŁEŚ MNIE JAK MIGDAŁ

Wymyśliłeś mnie nocą majową,
gdy pachniały migdały i mięta,
wymyśliłeś, aby mnie całować
i niezwykłą noc zapamiętać…

Wymyśliłeś mnie nocą różową
od blasku kolorowych lampionów.
Ustroiłeś w suknię kremową
i dodałeś srebrny dźwięk dzwonów!

Wymyśliłeś mnie nocą - namiętną,
roztańczoną, rozmarzoną, wspaniałą!
W górze gwiazdy co srebrem migocą,
w dole my - dwoje, co się zakochało.

Jestem teraz twoja bez końca!
Masz mą miłość, czułość i tkliwość.
Lecz kiedy zabraknie pieprzu i soli
Może także skończyć się miłość…

© e.żukrowska  (L-p) 8 sierpnia 2012.
Zdjęcie zapożyczone z internetu.
Migdałowiec kwitnie na przełomie stycznia i lutego, a jego kwiaty są bardzo nietrwałe.

2 komentarze:

  1. Elu chylę czoła przepiękny tekst.... jestem poruszona ... Dziękuję z całego serca ..

    OdpowiedzUsuń
  2. Żabeczko
    - Ty o mnie zawsze w najpiękniejszych słowach, a sam piszesz dużo ładniej ode mnie! Dziękuję Ci za Twoją życzliwość i serdeczność. Przytulam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń