piątek, 20 stycznia 2012

112. NIE UMIEM... NIE UMIEM...



NIE UMIEM... NIE UMIEM...

Byłam już krzykiem
w twoich ramionach
a teraz...
teraz to już nie ja
bez ciebie
nie mogę być spełniona
to jest gruzowisko
zniszczyłeś
moje marzenia
sprofanowałeś świętości
nie będzie jutra...
nie ma nadziei...
a ja — nie umiem być sama...

© el.żukrowska 2012.


Wiersz przełożył na język rosyjski wspaniały muzyk i poeta Eugenij Uszakow:

НЕ УМЕЮ… НЕ УМЕЮ…

Я была уже криком
в твоих объятьях
а теперь…
теперь это уже не я
без тебя
не могу осуществиться
это развалины
ты уничтожил
мои надежды
опошлил святыни
не будет завтра…
нет надежды…
а я – я не умею быть одна…

==============
Wiersz do obrazu NACHYLONA - pędzla mojej siostry
Hanny Moczydłowskiej Wilińskiej.
Wszelkie prawa zastrzeżone!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz