piątek, 13 stycznia 2012

85. PARA ?



PARA ?

Ja?
Zaszeptana jestem... na ustach paluszek!
Nie powiem, co ostatnio szepnęłam miłemu,
bo nie mówię, że kocham, tyko jak kwiatuszek
wonią wabie, jak psiak zaglądam w oczy... jemu...

A on?
Jedyna - szepnął na uszko cichutko,
Ale dosłyszałam i skinęłam głową,
Wierzę, że mówi prawdę... taką malutką...
Powiedzmy - to co mówi, jest prawdy płową...

My?
Czy z tych faktów mam parę poskładać?
Chociaż gdy się postaram, to nawet ... być może.
Lepiej jednak zawczasu za wiele nie gadać.
Myślę, którą suknię na randkę założę...

e.żukrowska 2012
Obraz autorstwa Hanny Moczydłowskiej-Wilińskiej.
Wszelkie prawa zastrzeżone!

2 komentarze:

  1. Przeprzyjemna lektura. Poczułam młodość (swą).
    Ciotuchna, nie przestawaj.
    |MK

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak i póki co - nie przestaję!
    Dziękuję!
    Milo, że tu bylaś, i że się podobalo.
    Zapraszam ponownie.

    OdpowiedzUsuń