środa, 18 stycznia 2012

107. MOJĄ BĄDŹ


© Obraz Hanny Moczydłowskiej-Wilińskiej.

MOJĄ BĄDŹ

"Wiem, nie umiesz być niczyja"
Choć długo nie mogłem tego zrozumieć...
Zaklinam muzykę, aby nią zatrzymać
Ciebie dla mnie na zawsze
lub chociaż na chwilę...

Wiem, że nie dla ciebie wieczory samotne!
Wysyłam ci z wiatrem moje tęskne granie,
możne odczujesz, odbierzesz, odpowiesz...
Może też podarujesz słodkie miłowanie.

Wysyłam Ci moje uczucia zebrane
w bukiet jaśminów wiosną, jesienią we wrzosy;
wysyłam ci wszystko co w sercu skrywane
jak na ofiarny ołtarz
- wprost pod twoje stopy.

© el.żukrowska 18.01.2012.

6 komentarzy:

  1. Dzięki za miłość, dzięki za słowa
    kłaniam się nisko do Twych stóp gorących
    na twym czole złożę pocałunek
    jaki wielkiemu poecie się należy
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie to bardzo :-)
    Dziękuję Leszku!

    OdpowiedzUsuń
  3. "Usta milczą, dusza śpiewa" pisz Elu pisz...:))) Anna N-S

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ piękna ta przesyłka uczuć Elu Kochana... Moja tęskna muzyka niech trafi do Twojego serca... Miłość jest ogromna i nie warto jej przegapić lub odtrącić... Dziękuję za cudowny wiersz i ściskam Cię mocno!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu - podziękowania z uśmiechem :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu -
    - nie umiem pisać tak pięknych komentarz, jakim zwykle manie obdarowujesz na FB. Ale moje podziękowania są bardzo gorące! Bardzo, bardzo, bardzo!!!

    OdpowiedzUsuń