wtorek, 24 stycznia 2012

125. JAŚKU MÓJ Z PIOSENKI



JAŚKU MÓJ Z PIOSENKI
(z tomiku LIRA)

Poznaliśmy się jesienią wśród liści czerwonych.
Wiatr podrywał je chmurą, rzucał podmuchami,
A ty kolo mnie w parku, cały zaogniony,
Tylko we mnie wpatrzony — mój Jaśku kochany!

Jesień czerwień zmieniła w brudne szare błoto,
Ochlapała wodą, aż buty przemokły...
A ty obok mnie znowu — chłopaku jak złoto!
Ciągle blisko, uważny, opiekuńczy i taki radosny!

I chociaż mówiłam, że nam nie po drodze
— byleś zawsze tuż obok, do mnie nachylony,
tylko mną zajęty, utrudzony srodze,
ale nieustępliwy, wierny, zapatrzony ..

Jaśku mój jak z piosenki-bajki dziecięcej!
Twoja wierna miłość to najlepsza rada!
Zdobyłeś moje serce — właśnie jak w piosence,
a dziś na moją rękę obrączkę zakładasz...

© el.żukrowska 24.01.2012.
Fot. z internetu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz