wtorek, 10 lipca 2012

579. DO **) (2)



DO **) (2)

Nie dla Ciebie, już nie dla Ciebie piszę moje wiersze!
Sama powiedziałaś, że takich nie trzeba.
Wymyślone przestrzenie miłości aż śmiesznej,
albo bzdurne widoki wieczornego nieba!

Ileż można czytać o łzawych dziewczynach,
porzuconych i głupich, facetach obłudnych!
Dosyć już o wiśniach,jaśminach, malinach...
Wydumanych, nadętych, a najczęściej nudnych.

Można i tak - pomyślałam, zasmucona przecież.
Nie tylko dla siebie piszę, a tu - trzask! - po twarzy.
Pewnie musiałam oberwać i taki policzek...
A miałam (głupia!) nadzieję, że pomagam marzyć...

Pomyliłam się i boleję... Nie czytaj już więcej.
Po co Tobie nudą własną głowę dręczyć?
Żal, że nie wszyscy moje wiersze lubią...
Spełniłam puchar goryczy... To przecież nie pierwszy...

© e.żukrowska 10 lipca 2012
Zdjęcie zapożyczone z internetu.


I

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz