niedziela, 20 kwietnia 2014

386//14. TO TYLKO CHWILA...



TO TYLKO CHWILA...

Taka daleka i trudna podróż
dla dużo spóźnionych
spotkań i wspomnień
a nasz wodospad huczy jak dawniej
nie słyszę twoich słów

Gdybyś napisał
to najważniejsze
miałabym wtedy już
czarno na białym
miałabym
miałabym
miała

A tak do końca pewna nie byłam
tylko melodię powtarzałam
gdy wodospadu huk
do końca nie wierzyłam

Gdybyś napisał...
te telefony trzaski na łączach
strata zasięgu
gdybyś napisał...
a ty SMS-a
to nie to samo — nie to!

napisz w liście
— proszę koniecznie
bym nie musiała się domyślać
i nie mówiła — możesz zapomnieć
tyle słów do mnie
bardzo stęsknionych

Szukałam ich pod wodospadem
echa dni zapomnianych
myśli barwnych
drżących emocji
gdybyś napisał...

napisz to wszystko
co winnam wiedzieć
to tylko chwila by list wysłać
to tylko chwila by opowiedzieć

napisz koniecznie

© Elżbieta Żukrowska 16.04.2014.
Fot. z internetu


2 komentarze: