poniedziałek, 7 kwietnia 2014

340//14. BŁOGOSŁAWIĘ MEMU PANU


BŁOGOSŁAWIĘ MEMU PANU

Panie! Wlałeś swoją Miłość  w wyciągnięte dłonie,
kiedy do Ciebie westchnęłam, dotknęłam kołatki.
Zapewniałeś  "kołaczcie, a będzie otworzone"
— właśnie doznałam szczodrze dotyku Twej Łaski!

Napełniłeś radością dając znak widomy,
ledwie poprosiłam — chętny słyszałeś wołania,
skrzydła rosną u ramion, spieszę do stóp Tronu,
by przekazać najszybciej me podziękowania.

A że nie mam nic więcej prócz ufności dziecka,
własnych słów wdzięczności przy tym nie znajduję,
powtarzam modlitwę z głębi mego serca —
tak za Twą wielką Miłość serdecznie dziękuję.

Jeszcze wiersz-modlitwę z Twojej Łaski tworzę,
na świadectwo, jak łatwo proszącemu dajesz:
otworzyłeś zdrój swojej Życzliwości, Boże,
najszybciej, natychmiast, nie zwlekając wcale.

© Elżbieta Żukrowska 6.04.2014.
Fot z internetu

2 komentarze:

  1. Miałam w życiu przypadek szybkiej ingerencji Boga i dostąpienia łaski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... "co dla zmysłów niepojęte - niech dopełni wiara w nas..."

      Usuń