niedziela, 10 listopada 2013

708/13. CZERWONA SUKIENKA



CZERWONA SUKIENKA 
( z cyklu WSZYSTKO JEST ILUZJĄ)

Zostałam w tamtym odległym czasie
wieczór po wieczorze przeglądam
załamują się linie w kryształowych zwierciadłach
noc bezmyślnie bawi się gwiazdami
niektóre (jednak!) z rozmysłem strąca ze sklepienia

czy moja też spadła
czy ten świetlisty ślad na niebie to właśnie jest po niej
przypomina o twoich oczach
tyle razy widziałam w nich siebie
i głos dźwięczał wtedy radośnie beztrosko
dziś
mam zaciśnięte gardło na samo wspomnienie
mimo woli rodzi się następny spazm szlochu
nie umiem przejść blisko i obojętnie

nie umiem powiedzieć nic ostatecznego
przecież kiedyś wyszeptałeś
że moją sukienkę widzisz tylko w snach
© el.żukrowska 23.08.2013.
Fot. z internetu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz