poniedziałek, 28 maja 2012

458. POWSTRZYMANY SŁOWOTOK








POWSTRZYMANY SŁOWOTOK

Życie specjalnie mnie nie pieści
to też po medal piersi nie wypinam
w kątku pisałam ile papier zmieści
lub ile klawiatura strzyma

I dano mi zarzuty tematu tyczące
że nudno już bardzo bo wciąż o miłości
zmiana tematu - to nawet kuszące
tylko do MUZY nie mam tu ufności...

Skromny jest mój wpływ na temat
podświadomość co chce to tworzy
cóż że zmianę tematów popieram
kiedy nie wiem jak to zrobić

© e.żukrowska 3 maja 2012.
Zdjęcie zapożyczone z Internetu.




2 komentarze:

  1. Konieczna zmiana otoczenia,a wtedy tematów będzie więcej.Serdecznie zapraszamy na niedzielę 10 czerwca 2012 roku.Uroczystości Jubileuszowe 100 lat kościoła pw.Wniebowzięcia NMP w Sokołach.Nagrywane będzie przez katolicką telewizję TRWAM.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gościu Anonimowy - dziękuję za to zaproszenie.Nie mam tej stacji, więc nic z tego nie wyjdzie. Ale westchnij szczerze a głęboko w mojej intencji :-)

    OdpowiedzUsuń