poniedziałek, 14 maja 2012

409. BALLADA Z SEKWOJAMI W TLE

BALLADA Z SEKWOJAMI W TLE

Dawno nie byłem w tym barze.
Dziś przychodzę swój los pokusić.
Czy spotkam kumpli i pogwarzę?
Czy pech mnie wreszcie opuści?

Ref.: Tylko Eddi gra jak dawniej,
         Tylko Eddi muzykę sączy,
         Tylko Eddi z uśmiechem wita,
         Tylko Eddi dalej nas łączy.

Dziś oglądałem stare sekwoje:
ćwierć wieku życia to dla nich pestka!
Ale tu w barze ... tamtych dwoje...
I już się w oku kręci łezka.

Ref.:Tylko Eddi gra jak dawniej,
        Tylko Eddi muzykę sączy,
        Tylko Eddi z uśmiechem wita,
        Tylko Eddi dalej nas łączy.

Dawne piosenki, dawne dźwięki
teraz bardziej jazzowo płyną.
To ulubiona melodia Irenki!
Co dziś się dzieje z tą dziewczyną?

Ref.:Tylko Eddi gra jak dawniej,
        Tylko Eddi muzykę sączy,
        Tylko Eddi z uśmiechem wita,
        Tylko Eddi dalej nas łączy.

Eddi wreszcie przy stoliku.
Już jego słowa gładko płyną.
Tylu nie żyje, John i Ben w szpitalu,
a Igor rozstał się z rodziną...

Ref.:Tylko Eddi gra jak dawniej,
        Tylko Eddi muzykę sączy,
        Tylko Eddi z uśmiechem wita,
        Tylko Eddi dalej nas łączy.

I jeszcze pyta, co u mnie słychać?
Gdzie to los mnie tak sponiewierał.
No cóż - wróciłem by tutaj zdychać...
Na dawnych śmieciach lżej umierać...

Ref. Tylko Eddi gra jak dawniej,
        Tylko Eddi muzykę sączy,
        Tylko Eddi z uśmiechem wita,
        Tylko Eddi dalej nas łączy.

e.żukrowska 7 maja 2012.
Zdjęcie z Internetu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz