czwartek, 24 maja 2012

450. NASZE "RAZEM" I "OSOBNO"



NASZE "RAZEM" I "OSOBNO"

Takie zmiany miedzy nami — wielkie zmiany!
Nawet talerz zupy jakiś inny, nie ten sam.
Jesteś w ciągłym "many"-zabieganiu,
Zapowiadasz, że nie będzie żadnych zmian.

Tak daleko mnie od siebie odsunąłeś!
Mówisz  "życie swoją prozę także ma".
O, kochany, w dziwnym świecie utonąłeś
W twoich oczach nieważny jest mój świat...

Zamyśliłam się nad marzeniami — są zbyteczne!
Zaciążyły mi gwałtownie, jak balast.
Nasze "razem" już przestało być konieczne...
A "osobno" właśnie Ty wyzwalasz...

© el.żukrowska 21. kwietnia 2012.
Zdjęcie z Internetu.

2 komentarze:

  1. Niestety,bardzo szkoda.Ale zbyt często można by rzec "samo życie".
    Kochana ja zawsze TU jestem:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jutuś nie martw się - to nie o mnie!
    Cieplutkie uśmiechy i uściski :-)

    OdpowiedzUsuń