piątek, 29 sierpnia 2014

691//14. MOJE TĘSKNOTY



MOJE TĘSKNOTY

Wiem - nie mam do ciebie żadnych praw
i moja myśl się tu nie liczy
lecz kiedy milcząc odwracasz twarz
- mnie się chce krzyczeć!

Wiem - zamknięte skoble uczuć bram
- czas już pochłonął ciebie
więc w samotności cicho trwam
- jak mam usunąć to zarzewie...?

I będę szlochać w pustą noc
daremnie wołać twoje imię
nic się nie stanie tylko kot
gdzieś tam zamiauczy przeraźliwie

Jeśli zobaczę ciebie w dzień
będziesz zajęty inną panią
ucieknę wzrokiem zduszę jęk
- stare wrażenia niech zostaną...

© Elżbieta Żukrowska 28.08.2014.
Fot. z internetu

2 komentarze:

  1. powtarzam się ale nie mogę napisać nic innego jak to że jak zwykle zachwyca mnie każdy Twój wiersz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Irenko
      - dla mnie to rajska muzyka. Baaaardzo dziękuję. :) ♥ ♥ ♥

      Usuń