sobota, 17 maja 2014

437//14. CZAS SIĘ SKOŃCZYŁ ALBO ODSZEDŁ



CZAS SIĘ SKOŃCZYŁ ALBO ODSZEDŁ

Nie będzie już zaproszenia do tańca.
Nie będzie też złotych iskier we włosach.
Dla nas muzyk nie zagra następnego walca...
Nasz czas się skończył... albo odszedł...

Dziś nie przysłałeś mi kwiatów...
Wczoraj nie zatelefonowałeś.
Zyskałam pewność, że ci nie zależy.
Z rozmysłem czegoś nie posklejałeś...
Teraz się wypaliło.
Jesteś poza kręgiem uczuć, na które czekałam.
Nawet nie złość — a już nie miłość...
Obcy pan, obojętny... Późno zrozumiałam...
Nie ma dramatycznych gestów i utyskiwań.
Raczej ulga i oddech swobodny, głęboki.
Miałeś klasę — szczęśliwie omija nas niesmak.
Pora na inne życie. Wśród wierszy i muzyki.

© Elżbieta Żukrowska 16.05.2014.
Fot. z internetu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz