poniedziałek, 16 września 2013

536/13. JUŻ SIĘ ZMIENIŁO








Już się zmieniło


Miałam przyjaciela
Powierzałam mu szepty obolałej duszy.
Odwzajemniał mój uśmiech — nic więcej nie musiał.
Czasem ciepło przytulił — bo raźniej we dwoje.
Dzisiaj te tajemnice są aż za bardzo moje...

© el.żukrowska 10.09.2013.
Fot. z internetu







I tak dziś (16.09.2013.) "drzwi" mojego bloga otworzyły się po raz 60.000. Dziękuję wszystkim moim Czytelnikom i przypadkowym Gościom za te odwiedziny i zachęcam do zostawiania śladów swojej obecności poprzez komentarze.
Osoby zainteresowane nadal mogą nabyć mój drugi tomik pt. LUTNIA.  :) 



6 komentarzy:

  1. Gratuluję..... :)

    Wiesz Elżuniu....
    "Dziś moje tajemnice są aż za bardzo tylko moje".

    Pozdrawiam :)
    Mike Zongg

    OdpowiedzUsuń
  2. Mike Zongg
    - dziękuję i za odwiedziny i za komentarz.
    Serdeczności posyłam w ślad za Tobą. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krótko, zwiężle i na temat. I jak tu być otwartym do ludzi? Miałam w swym życiu podobne przypadki i skończyło się jak w Twoim wierszu. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gościu Anonimowy...
    - staram się pisać o życiu... A ono tak często boli. Oby Twoje się odmieniło... Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. znajomych było wielu
    z czasem pustka została
    gdy niemoc związała ciało
    gdzieś jesteś
    mój przyjacielu

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gościu Anonimowy
    ... żałuję, że nie wiem, kim jesteś.
    Bardzo zgrabna miniaturka, winszuję.

    Dziękuję za pozdrowienia i odwzajemniam :)

    OdpowiedzUsuń