niedziela, 20 listopada 2016

WOŁAM Z GŁĘBI SIEBIE









Wołam z głębi siebie

Niskie słonko różowo słodzi przedwieczerze
odnajduję iskierki poznane za młodu
Chciałbym znów cię zobaczyć - mówię to najszczerzej
Mówię? Gadam do siebie! Nie ma tu nikogo

A mnie się zdaję - czuję twój znajomy zapach
że tuż przed chwilą mojej dotykałaś ręki
że cię widziałem na słonecznym wzgórzu w makach
to dla ciebie chcę nosić kwiatów wielkie pęki

Mogę... zaledwie marzyć zaledwie wspominać
Boli Już cię nie szukam i nie oczekuję
Ale choć bym się nie wiem jak mocno zapierał
to moje stare serce wciąż dla ciebie bije

Ty wiesz - bez tej nadziei pewnie bym nie istniał
to ją przenoszę z mocą na swoją wiarę
i liczę na to że ty ukochana śliczna
nie tylko zatęsknisz lecz wrócisz na stałe

© Elżbieta Żukrowska 15.11.2016.
fot. z internetu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz