sobota, 5 listopada 2016

ADIEU CHERI - IL EST TEMPS




Adieu chéri - il est temps*

Nie pasuję do twego życia
trochę późno to zrozumiałam
chemia między nami nie wystarcza
(a może źle zadziałała)
by pokonać czas stąd do wieczności

Masz wybujałe i śmiałe marzenia
nie zatrzymasz się z byle powodu
a ja chcę delektować się każdą chwilą
(i dość mam życiowych zawodów)
którą szczęśliwy daje mi czas

Mnie dziś wystarczą te drobiazgi
małe jak uśmiechnięte dziecko
jak drobne chwile beztroskie
(spięcie niezakończone sprzeczką)
nadzieja na pogodne jutro

Nasze marzenia się rozchwiały
wszelkie spoiwa rozłamały

Sens bycia razem się wypaczył
los inne szlaki nam wyznaczył

© Elżbieta Żukrowska 3.11.2016.
fot. z internetu
----------------------------
* - żegnaj kochany - już czas

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz