czwartek, 24 listopada 2016

OSTATECZNY CZAS




Ostateczny czas

Kochanie - tobie już nic po mnie nic
Przecięły się nasze drogi
zaiskrzyło niczym błyskawice i... koniec
nie szukaj mnie nie wołaj mnie
światem idzie okropna zamieć
światem mknie obłok złych wydarzeń
nie splecie już los wydeptanych ścieżek
pociętych węźlastymi korzeniami
gdzie kamienie i mech chcą należeć
do wspólnej rodziny bez rozpychania się
w piachu jasnym i pulchnym
To góra wciąż szumi i szumi...

Zapędziłam się myślami głęboko w las
a miało być o nas nie o mchach soczystych
miękkich i kuszących ale o dniach
gdzie ty i ja byliśmy nierozerwalni
tak ciepło wspominam ten czas

będzie w anegdotach rodzinnych
pobrzmiewała historia nie jedna
ale... nic ci już po mnie i mnie po tobie
bo serce w kawałkach zamrożone śpi
czas na ostateczne "żegnaj"

© Elżbieta Żukrowska 23.11.2016.
fot. z internetu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz