niedziela, 29 czerwca 2014

539//14. A TY GRAJ


A TY GRAJ

A ty mi graj, nowa pieśń już czeka!
Partytura, która twoje ujawni talenty! 
Graj, kochany, po to jest muzyka 
— można grając ją być świętym, albo i .... wyklętym...

Niech dźwięki najczystsze nie tylko tobie, 
lecz niech i moją duszę cieszą! 
Nie rozdrabniając tego, co naprawdę wielkie,
niech z krańca w kraniec pożary rozniecą...

Graj! Graj! Nieś swą natchnioną muzykę do nieba,
na stopnie świątyni, gdzie anielskie chóry.
Pokaż aniołom, jak umiesz zaśpiewać,
ile wydobędziesz ze swej partytury...

Być może wtedy połączą swe granie,
wszystko rozpisane w jedną całość złożą,
niebo znieruchomieje i zabrzmi błaganiem,
aby taka muzyka zawsze brzmiała zorzom.

© Elżbieta Żukrowska 29.06.2014.
Fot. Darek Adam

6 komentarzy:

  1. Czytając ten wiersz miałam wrażenie, że słyszę tę muzykę. Tak pięknie opisana, że prawie realna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu
      - bardzo dziękuję. ♥ ♥ ♥ Miło to przeczytać... :) ♥

      Usuń
    2. Przyjemność w czytaniu większa jest po mojej stronie. Takich piękny wiersz dawno nie czytałam.

      Usuń
    3. Kochana - po prostu mnie czarujesz. :) )) ♥ Dziękuję. :* ♥

      Usuń
    4. Nie czaruję, nie czaruję. Piszę co myślę. Wiadomo - nie każdy wiersz pasuje każdemu - te miłosne mniej dla mnie - jak to dla samotnej. A ten faktycznie jak czytałam, to wyobrażałam sobie tę muzykę i jakby brzmiała mi w uszach :)

      Usuń
    5. Aniu
      - jeszcze raz bardzo dziękuję. :) ♥ ♥ ♥

      Usuń