poniedziałek, 16 czerwca 2014

510//14. RAZEM W NIEDZIELĘ



RAZEM W NIEDZIELĘ

W radosnej, świątecznej aurze
podaję kawę i ciasto z czereśniami,
na ganku obok kwitną pnące róże,
kocham taki nastrój i to między nami...

Twoja i moja spokojna niedziela,
słońce tak piękne, ptaki rozśpiewane,
serce codzienne uczucia powiela,
ciągle gotowe na dalsze kochanie...

Błogosławionej niedzieli mi życzysz,
popatrujesz przy tym na mnie z uśmiechem:
wiem — miłość jest wszędzie,
w kwiatach, ptakach, odpowiada echem,
w leśnych poszumach i błękitnych rzekach.
Jest wszędzie tam, gdzie ty na mnie czekasz.

© Elżbieta Żukrowska 6.06.2014.
Fot. z internetu - za - Barbara Arminajtis.

2 komentarze:

  1. Piękna niedziela. Szkoda, że takiej nie mam i nie będę nigdy miała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze choć placek z czereśniami można upiec... :)

      Usuń