niedziela, 10 lutego 2013

140/13. WYBRAŁAM ZMIANĘ





WYBRAŁAM ZMIANĘ

Nie chcę już tulić do siebie tęsknoty,
jakby mi była droga, ukochana
- dziś dla mnie raczej jakiś trunek złoty,
albo coś, co wesołość wspomaga.

Nie chcę chusteczek - od łez się powstrzymam,
w to miejsce makijaż i uśmiech radosny.
Chwilami trudno... ale przetrzymam!
Bo po co mi związek na niby miłosny?

Nie chcę kłamliwych dłoni na ramionach,
ani pocałunków fałszem zaprawionych.
Wybrałam wolność - skoro miłość kona.
Teraz to wszystko muszę dobrze chronić.

© el.żukrowska 9.lutego 2013
zdjęcie z internetu

2 komentarze:

  1. Wolność - piękne słowo, lepsze od cierpienia.
    Ulatuje z nami w otchłań zapomnienia.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Olu
    - dziękuję za chwilę uwagi, za komentarz i życzenia.
    Pozdrawiam ciepło a serdecznie. Pięknych dni!

    OdpowiedzUsuń