poniedziałek, 24 listopada 2014

886//14. CIASTKO Z BITĄ ŚMIETANĄ



Ciastko z bitą śmietaną


Jeszcze jedna kartka - bo nie zapomniałeś!
Przysyłasz je z każdej odległej krainy.
Początkowo nawet bardzo czekałam... Dziś?
Powiem ci - nie umiem całować się z kartką.
I trudno patrzeć na inne szczęśliwe dziewczyny.

Nowa widokówka od samego rana.
Już nie cieszą mnie takie dowody pamięci.
Oszukuję serca jak tylko zdołam:
robię sobie kawę, jest bita śmietana
i porcja "murzynka". Lecz czy to mnie "kręci"...?

Od tych słodkości przybiorę na wadze.
Przecież ciebie żaden cukier nie zastąpi.
Cóż innego mogę? Nie chcę w miłość zwątpić.
Lecz ciastko zamiast? Byle w równowadze...?
Swojej tęsknoty nie topię w maladze!

Ani w prawo - ani w lewo! W zasadzie pat.
Tyle, że okna duszy już pozamykałam.
Choć trochę usiłując poukrywać prawdę,
ale czyż prawda się nie wydostała?
Mimo ust milczenia... Już ciebie nie wołam.

© Elżbieta Żukrowska 24.11.2014. 
Fot. Barbara Arminajtis

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz