wtorek, 25 listopada 2014

888//14. ZAMARZAM




Zamarzam...
- z inspiracji zdjęciem Kazimierza Czerniawskiego

Zamarzam... jak ten liść ostatni...
jak słowo, które nie wybrzmiało... 
jak postrzępione brzegi szarfy - 
gdy już przestała być wspaniałą... 

Zamarzam... Goniąc z wiatrem mgiełki, 
ich lodowate wciąż objęcia... 
Zamarzam... Bo bez twej czułości 
nikt już miłości nie uświęca... 

I z lodowatą tak skorupą 
nie biorę się za bary z losem... 
Wszystko straciłam, wszystko łupem... 
Nie moim! Ja... tylko tak za ciosem.

© Elżbieta Żukrowska 25.11.2014.
Fot. Kazimierz Czerniawski

2 komentarze:

  1. Nawet dla takiej optymistki jak ja jest materiałem do przemyśleń.
    Serdeczności posyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutuś
      - takie to życie czasem bywa...
      Pięknie dziękuję za Twa obecność... ♥ ♥ ♥

      Usuń