poniedziałek, 3 listopada 2014

839//14. WYBIERAM SAMOTNOŚĆ



Wybieram samotność


Jak nam razem być, kiedy znowu sprzeczka...?
Ważne dla ciebie całkiem inne sprawy!
Własne myśli zaś zbyt głęboko chowasz,
a moich - wcale nie jesteś ciekawy.

... Że lubię, kiedy trzymasz mnie za rękę?
Lub jak szarmancko mi podajesz ramię
(przecież też niektóre rzeczy robię z wdziękiem),
nie znaczy, że na zawsze tak zostanie!

Nie obchodzi cię, co myślę, co czuję.
Nie znasz mych pragnień, nie chcesz wspólnie marzyć.
Zamilkłam o tym, co boli najbardziej
- przecież nie umiesz swą troską obdarzyć...

Odsuwając się - wybieram samotność.
Niech wszystkie myśli pozostaną  moje.
Uczucie zamiera... Miłość? - A była?
Za to ty dla mnie nie byłeś ostoją.

© Elżbieta Żukrowska 1.11.2014.
Fot. z internetu




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz