sobota, 27 października 2012

798. (197/2.) JAKIE MARZENIA?



JAKIE MARZENIA?

(z inspiracji wierszem
LECHA KAMIŃSKIEGO
"Trzeba marzyc")

szybkimi krokami przebiegasz ulicę
widziałeś ją przecież — już spojrzeń nie zliczysz
tu była — minęła pobiegła gdzieś dalej
ty szukasz uparcie na ścieżkach swych marzeń

gdzie jesteś kochana wśród innych szarości
gdzie jesteś jedyna — mój blasku jasności
a już nie oplatasz mej szyi rękami
i już nie całujesz nie rzucasz słowami

nie dla mnie twe włosy tak cudnie pachnące
nie dla mnie uśmiechy i usta gorące
nie dla mnie spacery i lody w kawiarni
samotne wieczory i pustka — to dla mnie

nie będę tak nagle rezygnować z marzeń
nie chcę żyć samotnie a choćby w rozgwarze
wciąż szukam z uporem w świetlistej nadziei
że jesteś za rogiem — żeśmy się minęli

© e.żukrowska 27.10.2012.
© Fot.Zdzisław Marciniak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz