czwartek, 23 marca 2017

WEŹ MNIE NA WYSPĘ SZCZĘŚLIWĄ




Weź mnie na wyspę Szczęśliwą

Dopijam kawę w sennym deszczu
nie chcę się uspać razem z nim
czekam na ciebie - w każdym wierszu
a na nas czeka wielki Rzym

Pojechać tak na koniec świata
poznawać lądy i zapachy
nie troszczyć się jaka dziś data
na Czarny Lądzie grzęznąć w piachu...

Tańczyć pod niebem rozgwieżdżonym
gdzie całkiem inne gwiazdy świecą
a jednako w twych to ramionach
czuć się najbardziej wciąż kobiecą

Zabierz mnie na Północne Morze
niech poznam wichry i zimnicę
później w ramionach ukołyszesz
ochronisz mnie przed nawałnicą

Zatrzymaj mnie na ciepłej wyspie
o której piszą że Szczęśliwa
i odtąd nasze życie bliskie
niechaj w tym szczęściu się rozpływa

© Elżbieta Żukrowska 20.03.2017.
fot. Andrzej Kosiba

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz