niedziela, 27 stycznia 2013

76/13. WIARA NADZIEJA MIŁOŚĆ




WIARA NADZIEJA MIŁOŚĆ

Nie potrafię się odsunąć
myśli pozwijane jak pierścienie włosów
wracają uporczywą frazą
bolą
ciągle jestem w DZIŚ — bo boję się jutra
drżąc co może przynieść... złego
Tracę Wiarę — a przecież obiecałam...
więc od nowa mocuję się z sobą
odganiam wszystko co złe i szkodliwe
wszystko co może zagrozić kochanej osobie
upieram się dyskutuję wytaczam argumenty
na świadka wołam jednego drugiego trzeciego anioła
krzyczę — jemu życie bo przecież jest święty
tyle jeszcze przed nim
tyle ma dokonać
Upieram się
Wraca Wiara i zostaje przy mnie
jest ramię w ramię
Nadzieja się zbliża
słońce wrzuciło garść promieni — skromnie
ale to potwierdzenie — i już spokój wkoło
Spirale myśli lekko rozluźnione
opływają łagodnie i zwracają głowę
Modlę się — niech zło się rozwieje
Panie — spełnij prośbę
czekam Panie i ufam — ciągle mam Nadzieję

Wiara Nadzieja Miłość
i tylko Miłość ciągle ze mną była

el.żukrowska  27. stycznia 2013
zdjęcie z internetu - malarstwo Daniel Van Der Putten

2 komentarze:

  1. Przepiękny zarówno wiersz jak wybrane zdjęcie.
    Wiesz Kochana myślę sobie,że nasze życie to jest właśnie WIARA NADZIEJA I MIŁOŚĆ.Ale nie każdy jest tego świadomy:))
    Pozdrawiam cieplutko w ten mroźny poranek.

    OdpowiedzUsuń
  2. A jeszcze dodam,że jeżeli bąbelki zadziałały, to w bardzo pozytywnie:))))))

    OdpowiedzUsuń